وظایف و اختیارات وزارت دادگستری در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تبیین می شود

وظایف و اختیارات وزارت دادگستری در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تبیین می شود

وظایف و اختیارات وزارت دادگستری در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تبیین می شود
 

 

تهران- اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی؛ وظایف و اختیارات وزارت دادگستری را تببین می کنند.


به گزارش روز جمعه ایرنا بنا بر دستور هفتگی کمیسیون های مجلس شورای اسلامی؛ وزیر علوم؛ تحقیقات و فناوری روز یکشنبه برای پاسخگویی به سوال دو نماینده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور می یابد.

بررسی طرح یک فوریتی استخدام مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی حرفه ای و بررسی طرح اصلاح ماده 17 قانون تعیین تکلیف معلمین حق التدریس از دیگر برنامه های این کمیسیون است.


**همچنین اعضای کمیسیون اجتماعی در روز یکشنبه به بررسی طرح یک فوریتی تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به رسمی و پیانی و ادامه بررسی طرح الجاق دو تبصره به ماده 35 قانون شوراهای حل اختلاف مصوب 1387 خواهند پرداخت.

همچنین جلسه هیات تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی تشکیل خواهد شد.

اعضای این کمیسیون در روز دوشنبه از کارگروه های تخصصی کانون های بازنشستگی به منظور بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگی کشوری دعوت کردند.

نشست هیات رییسه این کمیسیون در روز سه شنبه برگزار خواهد شد و اعضا در جلسه بعدازظهر این کمیسیون به بررسی لایحه بیمه بیکاری و طرح یک فوریتی استفساریه در مورد شمول ماده 26 به بیمه شدگان و رعایت آن توسط سازمان تامین اجتماعی می پردازند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوال هفت نفر از نمایندگان در روز سه شنبه در این کمیسیون حاضر می شود همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسح گویی به سوال عیسی جعفری نماینده کبودرآهنگ به کمیسیون اجتماعی می آید.


**مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور روز سه شنبه در خصوص ارائه عملکرد در مورد برنامه های آتی سازمان متبوعش در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حضور می یابد.

همچنین اعضا به بررسی طرح استفساریه در مورد شمول ماده 26 به بیمه شدگان و رعایت آن توسط سازمان تامین اجتماعی و بررسی زرح کمک به اجرای ماموریت های فرهنگی جوانان بسیج و بررسی لایحه اصلاح قانون دریایی جمهوری اسلامی ایران می پردازند